Wat voor gratis progamma kan ik goed gebruiken om dubstep te remixen?

Ik zou graag een goede gratis progamma willen die ik kan gebruiken om stukjes dubstep muziek allemaal bij elkaar te doen voor een remix. (Windows XP)

Toegevoegd na 38 minuten:
En ook bijvoorbeeld dat je 2 muziek fragmentjes tegelijkertijd kan laten afspelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals: ''gratis progamma''

Antwoorden (3)

Veel gebruikt en vriendelijk in het gebruik en gratis: Audacity

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Audacity kan je niet echt bepaald makkelijk remixen...
Ken je nog een muziek bewerk/remix progamma??
Ik gebruik FL Studio van Image Line, met DAW's (digital workstation's ofterwijl muziek maak programma's) is het moeilijk om te gaan. Fl Studio is naar mijn mening nog het makkelijkst, ook vindt ik het programma erg fijn en er is veel over te vinden op youtube waardoor je het snel kan leren. Veel succes!

Voor meer informatie, dit is de website: http://www.image-line.com/documents/flstudio.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar FL Studio is niet gratis. Ik zei al dat ik een gratis programma wou. Maar er staat wel een Demo versie op. Gebruik jij de betaalde versie of de Demo versie?
Als je de Demo versie gebruikt: Kan ie worden verlopen na bijv. een maand?
Serato DJ kun je hiervoor gebruiken