wat is een goedkope maar goed video bewerkings software

Wie kent er een goede video bewerkings software??? Waar mee je effecten kan toevoegen. maar niet zoals windows movie maker alleen dan meer!!! En ook waarmee je een green screen kan gebruiken.

Mijn budget is €100,-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Een echt goed programma is Adobe Premiere Elements, en kost iets onder de 100 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blender

Blender is een professioneel programma voor animatie en 3D-modeling dat gebruikt is voor diverse speelfilms. De software is zeer uitgebreid en daardoor wel behoorlijk complex in het gebruik. Absoluut voor gevorderden.

Versienummer: 2.49b
Taal: Engels
Geschikt voor:
Windows 2000/XP/Vista/7
Mac OS X
Linux

Omdat ik hier niet mee werk weet ik niet of er een green screen gebruikt kan worden.

Enne, het is een gratis programma.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magix Video DeLuxe HD voor €69 of Magix Video DeLuxe HD Plus voor € 99. Meerdere videosporen, HD, chroma key(green screen) en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 30 euro meer heb je Pinnacle Studio Ultimate Collection 14. Daarmee kan je ook gebruik maken van Green screen en effecten invoegen etc.