waarom loopt mijn computer vast wanneer ik youtube afspeel?

Sinds een tijdje heb ik last van het vastlopen van Windows wanneer ik een youtube video afspeel. In veilige modus met netwerkmogelijkheden lukt youtube opeens wel! Ik heb mn computer naar een PCTechneut gebracht en die heeft het probleem verholpen, alleen het is na een paar uur weer terug gekomen. Wat kan ik eraan doen? Heb drivers al geupdate, Flash player opnieuw gedownload, andere browser geprobeerd etc.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik heb toen ik een video bekeek op een andere site (Geen youtube) een melding gekregen dat Adobe Flash Player ontbrak, na de plug in te downloaden deed youtube t weer even. Na 1 uurtje liep 'ie weer vast. Zal windows resetten naar fabrieksinstellingen helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
Probeer eens of je de driver van je videokaart kan upgraden ? heeft de techneut ook gezegd wat hij heeft opgelost ?
en tips mee gegeven ?
is je harde schijf misschien te vol ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mn drivers zijn up to date. Ik heb 81GB vrij, en ik zal morgen even bellen om te vragen wat hij precies heeft gedaan om het probleem te verholpen
SimonV
10 jaar geleden
Ik zou de pctechneut vragen wat hij gedaan heeft.

Antwoorden (4)

dit hebben meer computers je kan er helaas niets aan doen mijn computer heeft het ook het komt doordat YouTube nogal vaak wordt opgestart en wordt daardoor sloom
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt me heel stug, youtube werkt wel in veilige modus en ik heb er nog nooit problemen mee gehad
Meestal ligt dit aan je videokaart, je kunt een nieuwe grafische kaart kopen en meestal is dit probleem dan verholpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk eens naar de processorbelasting, die gaat bij mijn oudere PC ook naar de 100%. Dit is bij mij hoofdzakelijk het gevolg van de flashplayer, wat ik doe, ik kijk bij lage resolutie, als ik de video idd wil zien haal ik hem binnen met flash & video downloader.

Toegevoegd na 1 minuut:
naar de 100% bij youtube
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kan ik de processorbelasting bekijken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
taakbeheer, Ctrl+Alt+Del
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik ook een prog bss, daarmee kun je de processorbelasting per proces beperken, zie op http://mion.faireal.net/BES/
ik zal wat processen afsluiten als ik jouw was