Waarom verandert Word online mijn paginanummers in Romeinse cijfers?

Voor het verslag dat ik moest schrijven ben ik nog even voor het inleveren door het document gebladerd en kwam ik erachter dat vanaf blz 8 de paginanummers naar romeinse cijfers zijn veranderd, en dit is in de automatische inhoudsopgave ook zo. Is er iemand die vaker met Word Online werkt die weet hoe je dit makkelijk in gewone getallen terug verandert? Ik heb 90+ pagina's dus ik zou ze het liefst niet allemaal bij langs willen gaan.

2 jaar geleden
in: Software
2.4K

Antwoorden (1)

Dit moet je op de betreffende pagina per ongeluk hebben aangegeven.
Kies op deze pagina Document bewerken > Bewerken in Word Online. Klik op Invoegen > Paginanummers en wijzig de opmaak.
SimonV