Hoe kan je een opgenomen vergadering in Teams editen of knippen?

en kun je hem downloaden en verwijderen zodat het niet meer zichtbaar is voor anderen?

3 jaar geleden
in: Software
6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Hier info
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-opname-van-een-vergadering-in-teams-verwijderen-b1ff8102-72da-4a6c-9979-d03a55d9b65d

Antwoorden (1)

Je kan een Teams-vergadering downloaden en importeren in een videobewerkingsapp. Downloaden gaat als volgt:

Ga naar de opname van de vergadering in de chatgeschiedenis en selecteer Meer opties > Openen in Microsoft Stream.

In de Microsoft stream-Portal selecteert u > Originele video downloaden.

Het verwijderen kan alleen door degenen die de opnames hebben gestart.