Windows live mail doet het niet. Wat kan er aan de hand zijn?

hieronder de foutmelding die ik in beeld krijg.. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Als ik op ok druk dan krijg ik de foutmelding die daaronder staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Voor foutmelding 2: maak u schijf wat leger en kijk of er niet teveel berichten in de inbox staan, of kan dit niet?

Ik heb dit ook wel is gehad, en toen heb ik mijn pc herstelt naar een paar weken voor de melding. Wilt u dit proberen en mij melden of het is gelukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Sj88, Ik kan mijn mailbox helemaal niet openen.. via windows live. Ik kan wel via internet (site van hotmail) bij mijn mail. misschien domme vraag, maar hoe kan ik mijn schijf wat leger maken? Ik zal proberen om mijn pc te herstellen, maar gaan er dan geen andere dingen verloren? bedankt voor je antwoord, ik hoop dat het werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Sj88, Ik het geprobeerd om mijn pc te herstellen, alleen dit lukt niet. Hij zegt dat er een fout zit op de lokale schijf C, als ik deze probeer te herstellen lukt dit niet omdat hij zegt dat de schijf in gebruik is. Terwijl ik helemaal niks doe op mijn computer behalve het systeem herstellen. Ik heb vrij weinig verstand van computers maar zou u mij verder kunnen helpen? Als ik mijn computer opstart krijg ik ook in beeld dat er fouten zijn gevonden op een schijf en dat er iets mis is met het schijfvolume (?). eerder heb ik dit nooit gehad. Ik heb er eigenlijk alleen maar last van als ik mijn mailbox openen.. Zou het misschien helpen als ik mijn mailbox verwijder en dan weer opnieuw installeer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,
dit kan niet echt helpen. Op zich kan u het wel proberen om opnieuw te installeren, maar dan zit je met de fouten op de schijf, C is de belangrijkste schijf, hier staat ook uw systeem op, ik weet niet of u dit wist(ik hoop van wel), maar dit terzijde. Zo te zien heeft u nog niet geprobeerd schijfcontrole uit te voeren. Zo wel, dan zou ik deze toch even uitvoeren. Misschien is er iets fout gegaan. Ik ben vooral iemand die het fijn vind om te zien wat voor meldingen er zijn. Misschien kunt u een aantal foto's toevoegen? Van de fout die u krijgt bij systeemherstel en bij het opstarten? Maar probeert u eerst even de computer in de veiligheidsmodus te starten en daarna te herstellen. P.S het kan misschien zijn dat u een melding heeft gekregen waarop staat dat er fouten op de C-schijf staat en u deze moet herstellen, dat u dit heb geprobeerd, maar per ongeluk heb weg geklikt waardoor de melding komt als uw systeem opstart.( dit gebeurt in ieder gevalwe bij externe harde schijven)
Misschien een keertje opnieuw opstarten, anders een keertje opnieuw installeren.