Wat is een goede musicplayer voor de computer?

Ik zoek een musicplayer voor op de computer. Ik bedoel zoiets als Windows Media Player, maar dat er dan ergens iets in het klein blijft staan. Deze optie zou ook mogelijk zijn met Windows Media Player, maar ik heb het liefst dat het de hele tijd in beeld staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (7)

Een goede en gratis musicplayer is: SMplayer. Speelt nagenoeg alles af en ook als videospeler ongeëvenaard:

http://smplayer.sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Real Player bevalt mij goed. Die heeft veel extra mogelijkheden.
Amadea
11 jaar geleden
Ik gebruik JetAudio naar alle tevredenheid voor audio en video, met skins voor vorm en formaat.

http://www.jetaudio.com/download/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik vlc player die is erg goed en kan alle muziek afspelen en video afspelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou media monkey aanraden. Het is gratis en heel handig / Makkelijkin gebruik.
Met dit programma kun Je heel gestructureerd Je muziekcollectie beheren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds dat ik een computer heb gebruik ik winamp.
Is niet het nieuwste van het nieuwste maar werkt makkelijk, gratis en voor niks en je kan er leuke plugins, skins en dergelijke aan koppelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik al jaren foobar2000 (nu versie v1.1.9). Handig, overzichtelijk, snel muziek in te laden en met een buitengewoon goeie equalizer. Dat laatste was voor mij eigenlijk de hoofdreden om over te stappen van de ingebakken WMP.