Hoe zorg je ervoor dat de verschillende vensters in je taakbalk los van elkaar komen te staan?

De verschillende vensters (bijvoorbeeld een Chrome venster met ander Chrome venster) zijn aan elkaar gekoppeld in de taakbalk. Ik wil graag deze allemaal los van elkaar koppelen, zodat ik de vensters los van elkaar kan ordenen in de taakbalk. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe dan?

3 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (1)

Klik met rechtermuisknop op de taakbalk
Kies Taakbalkinstellingen -> Taakbalk.
Taakbalkknoppen combineren: Nooit
Als je nu Chrome voor de tweede keer start, komt deze los van de andere Chrome te staan.
Daarnaast kun je veel gebruikte documenten of websites als aparte snelkoppelingen in de taakbar zetten.
Toegevoegd op 05 september 2020 13:43: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Tcom
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Heb het uitgeprobeerd, maar helaas blijven ze aan elkaar gekoppeld