Zojuist een groot deel van mjn PostvakIn foetsie, hoe kan dat?

Ineens was de helft zowat weg. Er stonden 960 berichten in en nu iets meer dan 500.
Ik krijg ook een foutmelding bij berichten die er nog wel in staan: "Bericht niet gedownload", maar als ik dan klik op downloaden gebeurd er niets.

Nu heb ik het idee dat het bestand PostvakIn nog wel alle emails bevat, maar dat ze niet allemaal te zien zijn. Importeren lukt niet.
Moet ik Outlook opnieuw installeren? En hoe doe ik dat? Kun je dat downloaden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je de e-mails gearchiveerd hebt. Dit houd in dat alle oudere e-mails in een andere map neergezet worden zodat Outlook sneller laad.
Hierbij zal er in de mappen lijst (in de lijst bij o.a.: inbox, outbox, verzonden items, enz.) een map staan met gearchiveerde items. In deze map zullen de oudere e-mails mogelijk staan.

Als waarom je de huidige berichten niet zou kunnen zien zou dit helaas niet verklaren.
Als je de computer een keer opnieuw opstart en je kunt die nog steeds niet zien zou het, helaas, zo kunnen zijn dat inderdaad je e-mails beschadigd zijn geraakt (Kan komen door outlook niet correct af te sluiten) Er zijn een aantal programma's die je bestand kunnen repareren. Je kan proberen of dit nog mogelijk is. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeer waarschijnlijk je gegevensbestand beschadigd of vol. Dat bestand mag ook max 2GB groot zijn, zou het kunnen dat je zoveel mails en bijlagen had dat die zo groot is geworden?

Opnieuw installeren brengt je gegevens niet terug en downloaden kan niet: het is betaalde software. Als het goed is heb je een CD en een licentie om het te installeren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de info.