Hoever gaat jouw computerkennis?

Shift + F7, opslaan ja/nee.
Waar doet dit jou aan denken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als kind kon ik al met dos overweg. Maar dat was voornamelijk omdat ik spelletjes moest opstarten kopiëren en verwijderen. Toen Windows kwam hoefde ik slechts nog te klikken. Met word hield ik me niet bezig toen. Dat is dus nog echt te vroeg voor mij. Hehe..

Sneltoetsen zijn bij mij alleen bekend met Ctrl, Alt en Scroll Lock.

Mijn kennis gaat gaat erg ver denk ik. Mijn eerste PC (286 16Mhz (in turbo), 640Kb met 384k extended) en een vga scherm stamt ergens uit 1990 en ik heb hem nog steeds. Gewerkt dos, wp, de wel bekende dos-shell etc. En de eerste windows versie 1.0. Daarna kreeg je ook nog os/2 e.d. Leuke tijd maar nooit meer :-)

Dat heeft minder met 'kennis' te maken, meer met 'ervaring'. Net zoiets als WP installeren vanaf een stapeltje diskettes, je moet het een keer gedaan hebben om te weten wat het is.

Ja Wordperfect. Wie kent echter nog? 1. Sys32768? 2. BYE 3. C3 00 FE 4. LDA 03 Graag computer en platform? :) Toegevoegd op 23-04-2009 12:15:56 En 5. Poke 43728, 16

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100