Hoe kom ik achter het wachtwoord van "PC VEILIG" van KPN?

Mijn oom heeft dat programma op onze computer gezet, nu willen mijn moeder en ik film gaan kijken op "www.kino.to" maar dit lukt niet doordat hij deze blokkeerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Om het wachtwoord van PC Veilig te achterhalen kun je een aantal dingen doen:

1. Je belt KPN en vraagt de wachtwoord (als je klantnummer bij de hand hebt wordt deze wel gegeven)

2. Je logt in op Mijn KPN, daar kan het wachtwoord lezen.

3. Je oom heeft de wachtwoord van een brief die je ontvangen hebt van KPN, hier staat het wachtwoord op.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je oom bellen en vragen of hij het nog weet.

Toegevoegd na 3 minuten:
En anders even kontakt opnemen met de KPN.