Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een IE8-plugin waarmee je kan rechtsklikken op een object/plaatje/ad om die vervolgens te blokkeren?

Zoals de ad-blocker in Opera.

Dus dat je niet eerst de source van de pagina of de eigenschappen van 't plaatje/flash-object hoeft te onderzoeken en _handmatig_ ergens in een blocklist te zetten. Want dat vertraagt 't blocken en daarmee 't browsen gigantisch.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
697

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eerlijk gezegd zat ik aan IE7Pro te denken. Daarin zit wel een advertentie-filter, maar blijkbaar kun je daarmee niet specifiek een afbeelding blokkeren. Ook op de IE Addons-website kan ik geen categorie vinden waarin ik een dergelijke add-on zou verwachten.

Waarom gebruik je dan niet Opera (of Mozilla Firefox of Google Chrome) om te surfen ? Deze browsers zijn namelijk veel beter uitbreidbaar dan Internet Explorer. Al zijn er soms bepaalde toepassingen die nog alleen in Internet Explorer werken, dus dan moet je wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is er geen keuze (gebruik van IE is dan opgelegd).
Ik heb 't dus niet specifiek over de thuissituatie, waar je meer naar eigen hand kan zetten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding