Is er een IE8-plugin waarmee je kan rechtsklikken op een object/plaatje/ad om die vervolgens te blokkeren?

Zoals de ad-blocker in Opera.

Dus dat je niet eerst de source van de pagina of de eigenschappen van 't plaatje/flash-object hoeft te onderzoeken en _handmatig_ ergens in een blocklist te zetten. Want dat vertraagt 't blocken en daarmee 't browsen gigantisch.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Eerlijk gezegd zat ik aan IE7Pro te denken. Daarin zit wel een advertentie-filter, maar blijkbaar kun je daarmee niet specifiek een afbeelding blokkeren. Ook op de IE Addons-website kan ik geen categorie vinden waarin ik een dergelijke add-on zou verwachten.

Waarom gebruik je dan niet Opera (of Mozilla Firefox of Google Chrome) om te surfen ? Deze browsers zijn namelijk veel beter uitbreidbaar dan Internet Explorer. Al zijn er soms bepaalde toepassingen die nog alleen in Internet Explorer werken, dus dan moet je wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is er geen keuze (gebruik van IE is dan opgelegd).
Ik heb 't dus niet specifiek over de thuissituatie, waar je meer naar eigen hand kan zetten.