Google translate bijvoorbeeld kan in een aantal talen voorlezen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken geen software die dit kan, maar met google translate is het mogelijk. Deze kan de tekst eerst vertalen en later uitspreken in allerlei verschillende talen door op het luidsprekertje te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als mijn antwoord goed is, dan dat van jou ook :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was inderdaad aan het typen toen jij de vraag al beantwoord had:)
Microsoft Sam, staat als het goed is standaard op je pc.
Ritsuka
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank! Hoe kan ik Microsoft Sam vinden op mijn pc?
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik had die toen eens gevonden in een verveelde bui, ik dacht ergens in configuratiescgerm en dan spraak.
Ritsuka
12 jaar geleden
Scherm*
Google translate.
Itranslate.

> beiden ( gratis )in de AppStore.

Ik gebruikte altijd die van Google, maar kwam nu ook itranslate tegen.
Ik ga die nu ook maar eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet echt een software, maar als je op www.wrts.nl gaat en een acount aanmaakt (je hoeft alleen je naam en email op te geven en een wachtwoord verzinnen)
Als je bij allebei de kanten Nederlands intypt hoor je een man die nederlands praat.
Als je nederlands - Frans intypt krijg je een vrouw die nederlandse woorden opleest met een frans accent.
En zo bijvoorbeeld ook bij Duits.
Hopelijk help ik je hiermee!
Bronnen: