Wat zijn de kosten bij ontkoppelen paypal bankrekening?

Kost het ontkoppelen van je bankrekening bij Paypal tijdens de storting van de 2 bedragen (tussen de 0,1 en 0.99 cent) geld?
Ik wilde mijn bankrekening koppelen. Nadat ik dat gedaan, zou PayPal twee bedragen sturen naar mijn rekening (tussen de 1 en 99 cent) binnen 2-3 werkdagen. Toen had ik het meteen ontkoppeld, want ik hoefde Paypal niet meer.
Gaat paypal mij die bedragen nog sturen? En als ze dat doen, moet ik ze dan terugbetalen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Je kunt je bankrekening kosteloos verwijderen, dus ontkoppelen. Mocht je toch nog geld ontvangen, dan mag je dit houden.

Je kunt je PayPal-rekening helemaal opheffen door in een browser naar de website te gaan, niet via de PayPal-app.
Zorg eerst dat je saldo op 0 staat.
Klik dan op het tandwieltje en kies ‘Je rekening sluiten’.

Overigens vind ik Paypal zelf reuze handig. Op mijn Paypalrekening staat doorgaans maar een paar euro, niet gekoppeld aan een bankrekening.
Als ik ergens iets zonder meerkosten met Paypal kan betalen, doe ik dat.
Ik stort het bedrag dan eerst op de Paypalrekening.
Betalen met Paypal heeft de volgende voordelen:
- als ik niets ontvang, krijg ik m’n geld terug (Bijvoorbeeld als de webshop failliet gaat).
- als ik het artikel terug wil sturen, vergoedt Paypal de verzendkosten hiervan.
SimonV