Hoe kan je de achtergrond van je computerscherm automatisch laten wisselen van afbeelding?

9 jaar geleden
in: Software
4.2K
Amadea
9 jaar geleden
Bedoel je dan dat het telkens verspringt, net als een diaserie?
Annswers
9 jaar geleden
Ja met een interval van een paar minuten of een paar uur.
Amadea
9 jaar geleden
Wat ik ervan gezien heb kan je dat vanzelf laten gebeuren bij Windows 8.1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je mij een min gegeven Annswers?

Het beste antwoord

Ga naar configuratiescherm
Alle configuratie-onderdelen
Persoonlijke instellingen
Bureaublad achtergrond
selecteer de afbeeldingen die je wilt laten switchen
Opslaan

Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vreemd dat ik van iemand een minnetje krijg als ik het juiste antwoord geef, en er ook nog moeite voor heb gedaan daar ik het ook eerst zelf moest uitvinden. Ik zou wel willen weten wie mij dat minnetje gaf?!
Annswers
9 jaar geleden
Super dank je wel!

Andere antwoorden (2)

Op windows 7 en 8(.1): bureaublad - rechtermuisknop - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - linksonder klikken op bureauachtergrond - bovenaan kiezen welke map met afbeeldingen je wilt gebruiken - selecteren per afbeelding welke je wilt gebruiken voor achtergrond slideshow - na het selecteren van meerdere foto's zie je onderaan de optie: 'afbeelding wijzigen elke', daar kun je dan kiezen na hoeveel seconden of minuten er een nieuwe achtergrond verschijnt. ZIE AFBEELDING
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer dat je er niet bijverteld welk OS je gebruikt.

Maar goed:

Voor windows staat de uitleg hier: http://www.schoonepc.nl/tools/wallpaper_bureaubladachtergrond.html

Voor Ubuntu hier: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=64777.0

Draai je een ander OS zal je dat even moeten vermelden.