Hoe log je uit op de nieuwe Rabobank site/app?

Vroeger stond er rechtsboven een optie “uitloggen”. Die staat er niet meer. Ook noemen ze het nu een app ipv via internet. Ik log graag uit maar kan die optie nu niet meer vinden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
8.1K

Antwoorden (1)

De app is inderdaad vernieuwd.
In ons gezin heeft ook iedereen Rabo.
De één heeft nog de oude versie en de ander de nieuwe.
Eerst kon je meteen uitloggen.

Zelf moet ik nu eerst klikken op het pijltje dat naar links wijst.
Dan pas zie ik bovenin weer de afbeelding van het poppetje.
Als ik op dit poppetje klikt, krijg ik pas allerlei opties, waaronder uitloggen.
Dan kan ik klikken op uitloggen.