Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je de gegevens van zelfgemaakte cd's afdrukken?

Ik heb bv een heleboel samengestelde MP3 en andere audio cd, maar ik zou er graag een hoesje voor afdrukken, met welk programma kan dit, zodat ik niet zelf alles moet overtypen?
I tunes leest dit namelijk enkel als track1, track2 enz...

Toegevoegd na 4 dagen:
Er bestaan dan toch wel programma's waarbij je de gegevens van een mp3 cd kan lezen.
Ik had vroeger zoiets, maar vind het niet meer terug.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
615

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je zelf een willekeurige samenstelling hebt gemaakt van nummers, dan is het achteraf niet meer mogelijk om hier de tracknames bij te vinden, tenzij je die mee hebt gebrand als zogenaamde 'CD-TEXT'.
Mocht het een bekende CD zijn die je als zodanig hebt gebrand, dan is het vaak wel mogelijk om de track names op internet te laten vinden (in de CDDB / Gracenote database). Itunes probeerd dit zelf al te doen, dus als het nu niet herkend word dan gaat het het niet worden.
Om een hoesje te printen gebruik ik zelf over het algemeen Nero CD Cover, altijd netjes op maat en veel extra functionaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding