Waar kan ik Bitdefender internet security 2014 kopen en dowloaden voor op mijn windows 8.1 tablet?

Ik heb gezien dat bol.com bitdefender verkoopt. Het is mij echter niet duidelijk of dat met een cd'tje of licentie gaat. Omdat het voor een tablet is, gaat een cd niet werken. Kan iemand uitleggen of ik deze virusscanner op mijn tablet kan zetten en hoe.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt het beste ergens een proefversie van Bitdefender Internet Security downloaden en een activatiecode of licentiecode kopen.
Ik ga ervan uit dat als je bij bol.com een cd krijgt, je hier ook deze code ontvangt. Maar dat staat niet duidelijk aangegeven op hun site.

Anders kun je bijvoorbeeld hier de code kopen:
http://www.goedkoopsteantivirus.nl/products/bitdefender-internet-security-2014-1-pc-1-jaar-1
SimonV
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Geen probleem. Je kunt hier een proefversie downloaden:
http://www.bitdefender.nl/Downloads/ Uitstekende keus overigens! :)