Mijn whatsapp desktop QR CODE laadt niet, hoe kan ik dat oplossen?

Ik heb whatsapp desktop op mijn mac geinstalleerd. Helaas wil de qr niet laden, ik kan deze dus niet scannen. Heeft iemand een oplossing? Herstarten, opnieuw installeren etc werkt niet

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
6K

Antwoorden (1)

Het is een bekend probleem. Soms lost het zichzelf opeens op.
Wat je zou kunnen doen:
- update je browser naar de nieuwste versie.
- switch van browser (Met name Firefox doet het vaak wel).
- verwijder de cookies van je browser.
SimonV