Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestanden sturen via msn?

Ik heb vaak als ik bestanden wil verzenden via msn naar andere personen dat zij niks zien om te accepteren. Andersom gebeurt ook heel vaak, mensen versturen me iets maar ik zie het niet. Er verschijnt gewoon niks om te accepteren. Wat is het probleem en hoe lossen wij dit op?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is trouwens niet altijd, meestal verschijnt het wel meteen. Alleen soms wil het niet verschijnen, 1 op de 4 keer of zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
476

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat jullie verschillende msn versies hebben, msn heeft die functie niet al te lang geleden veranderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet online zijn om te delen van bestanden en je moet van boven kijken linker boven hoek naar bestanden klik en bestand of foto verzenden dan naar je bestand gaan en klikken en het moet gaan of gewoon een andere versie kan het ook zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de nieuwste versies van MSN kun je via 'Opties' (krijg je als je op je naam klikt), en dan in het linkermenu op 'Bestandsoverdracht' klikt. Dan moet je onderaan bij 'Bestandsoverdracht automatisch weigeren voor mogelijk onveilige bestanden' het vinkje ervoor weghalen, had ik namelijk ook, want dan houd ie een heleboel bestandstypen tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding