Hoe kan ik paginas toevoegen in adobe reader 9?

In voorgaande adobe versies kon dit altijd.... nu niet meer????

Toegevoegd na 6 minuten:
sorry, ik bedoel Adobe Acrobat

Toegevoegd na 7 minuten:
nomaals sorry.... j0ve, je hebt gelijk.... Ik heb idd de reader! Thanx!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (3)

Adobe acrobat is niet hetzelfde als Acrobat Reader.

Reader - de naam zegt het al - is om pdf's te lezen, niet om ze te wijzigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was een onhandige vraag van me.... Ik ben bang dat het me punten gaat kosten... haha. Toch bedankt jOve!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de vraag nu gewoon sluit, dan is er niks aan de hand hoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vraag wordt niet gesloten omdat je een vraag stelt waarop het antwoord is: dat kan niet. Anders zouden er een hele hoop meer vragen hier gesloten worden dan nu al gebeurt.
met pfdforge kan je allerlei documenten omzetten in pdf.

Toegevoegd na 3 uur:
Omdat men blijkbaar niet 'out-of-the-box' kan denken....

Wanneer je in het pdf-bestand alles selecteert, knipt en plakt naar word/excel of welk verwerkingsbestand. Vervolgens de pagina toevoegd en met het door mij bovenstaande genoemde programma hem weer omzet naar pdf heb je hem toegevoegd.

Het is wat omslachtiger, maar het is zeker niet onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar je kan er geen pagina's mee toevoegen aan een bestaande pdf. -1 dus.
Ik gebruik het programmatje MergePDF om meerdere PDF bestanden te koppelen tot 1 PDF bestand. Simpel en gemakkelijk. Zie http://foxyutils.com/mergepdf/#