Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb sinds een paar weken een probleem met outlook express 2007

Ik kan namelijk alleen berichten ontvangen maar geen berichten meer versturen. Weten jullie hoe je dat op kunt
lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
838

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waar ik zelf nogwel eens de mist mee ben ingegaan is de server verificatie. Bij de accountinstelling is een knop "meer instellingen". Op het 2e tabblad moet meestal een vinkje gezet worden bij de eerste checkbox.
Zie onder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je pop server is waarschijnlijk niet goed ingesteld.

pop3.ziggo.nl of iets dergelijks. afhankelijk van je email adres. Waar eindigd je email adres op? @ziggo.nl of @hetnet.nl of iets in die richting?

Toegevoegd na 1 uur:
ik had het niet goed gelezen. Ben je toevallig overgestapt naar een andere provider? Je moet de smtp server wijzigen naar de smtp server van jouw internet provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer dit eens;

Outlook 2007
Start Outlook.
Open het menu Extra en klik op Accountinstellingen.
Klik om de POP3-account te selecteren en klik op Wijzigen.
Klik op Meer instellingen.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd, maar het heeft jammer genoeg niet geholpen. Ik heb gebeld met onze provider en die zeggen dat het aan onze software ligt maar ze weten niet precies wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je nog een update uitvoeren. http://support.microsoft.com/kb/950219/nl

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding