Ik heb sinds een paar weken een probleem met outlook express 2007

Ik kan namelijk alleen berichten ontvangen maar geen berichten meer versturen. Weten jullie hoe je dat op kunt
lossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waar ik zelf nogwel eens de mist mee ben ingegaan is de server verificatie. Bij de accountinstelling is een knop "meer instellingen". Op het 2e tabblad moet meestal een vinkje gezet worden bij de eerste checkbox. Zie onder

je pop server is waarschijnlijk niet goed ingesteld. pop3.ziggo.nl of iets dergelijks. afhankelijk van je email adres. Waar eindigd je email adres op? @ziggo.nl of @hetnet.nl of iets in die richting? Toegevoegd na 1 uur: ik had het niet goed gelezen. Ben je toevallig overgestapt naar een andere provider? Je moet de smtp server wijzigen naar de smtp server van jouw internet provider.

Probeer dit eens; Outlook 2007 Start Outlook. Open het menu Extra en klik op Accountinstellingen. Klik om de POP3-account te selecteren en klik op Wijzigen. Klik op Meer instellingen. Klik op het tabblad Geavanceerd. Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost.

Bronnen:
http://support.microsoft.com/kb/813514/nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100