Hoe sla je al je MSN contactpersonen in 1x op?

In de nieuwste Windows Live Messenger (2011)?
Na een tijd te hebben gezocht op internet, nog steeds niet gevonden, hoop dat iemand hier een antwoord heeft... Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan door de lijst met contactpersonen te exporteren via de online Windows Live Services:

- Ga naar http://www.contacts.live.com en log in op je account.
- Selecteer het menu 'Beheren' > 'Exporteren'.
- Vul de cijfer- en lettercombinatie in en klik op 'Exporteren'.
- Sla het bestand ergens op waar je het later terug kan vinden.
Pieter2011