ik wil graag een foto voorzien met een emailadres en dan er een broncode van maken.wie weet er een nederlands programma hiervan

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet niet of ik je vraag helemaal snap, maar met elke HTML-editor kun je elke willekeurige foto aanmaken als een aanklikbare link en daar een emailadres invoegen, dat als je op de foto klikt, er een mailprogramma opent aan de door jou gewenste persoon. Kwestie van link en target invoeren.....maar da's vast te simpel. Toegevoegd op 05-06-2009 10:57:50 Dat ziet er dan zo uit : (naamfoto)

In office-documenten kun je er een hyperlink opzetten, dan heb je een klikbare foto gemaakt... Kan in elk office-programma... Maar je wil een jpg-file die klikbaar is en dan naar het adres gaat van jouw keuze? Mijn gedachte is dan om een exe-file te maken, dan heb je geen jpg, maar een exe-file... Dat kun je zelf maken... Maar dan is het zo dat elke pc die file als ongewenste vreemdeling gaat beschouwen en overal toeters en alarmbellen gaan rinkelen... Ik denk dat de spam-wereld graag jouw oplossing wil horen, als je erin slaagt... niettemin veel succes met je voornemen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100