Waarom doet Sims 3 Middeleeuwen zo sloom?

Ik heb Sims 3 Middeleeuwen, die enorm sloom doet. Hij heeft telkens '' lagg '' . Heel erg sloom en slechte graphics. Dit vind ik raar, aangezien mijn Sims 3 (+alle uitbereidingen) die gewoon perfect en snel loopt. Ook kan ik bij middeleeuwen het optie-menu niet openen :S.

Alvast tnhx!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

hmm kan zijn als je het gedownload is dat daar aan ligt en gewoon verkeerde versie hebt gedownload.
als je de originele hebt ligt het waarschijnlijk aan je videokaart of heb je de instellingne van de graphics te hoog staan.misschien moet je het spel er wel ff afgooien en opnieuw instaleren omdat daar miss ook wel iets mis is gegaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de middeleeuwen ging alles een beetje langzamer dan nu
Ik vrees dat voor dit antwoord geen bonuspunten ga krijgen he?