Waarom kan Microsoft Office 2010 niet in 32 bit installeren?

ik heb windows vista home basic 32 bit in mijn laptop
en ik wil office 2010 installeren maar er staat dat ik andere besturingssysteem moet hebben

dit staat erop: http://www.mupload.nl/img/hrbab7t7n.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was het probleem, ik had het niet

Het beste antwoord

Dat staat er niet, x86=32bit x64=64bit, er staat dus dat je waarschijnlijk je OS niet voldoende hebt geüpdatet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even windows update draaien en zolang updaten tot tenminste SP1 er op staat (vista).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik moet service pack 1 downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jup
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heeft gewerkt bedankt :)