ipad is niet vindbaar in my computer en fotoos niet vindbaar in itunes, hoe verwijder ik nu fotoos van mijn ipad?

Op de computer kan ik de de ipad niet vinden en binnen itunes geen mapje fotoos. Op de ipad kan ik de betreffende fotoos niet verwijderen.
Hoe krijg ik ze er nu af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je moet niet kijken bij mijn computer maar via iTunes

Als je je iPad met het kabeltje verbind, dan zie je als het goed is je iPad in iTunes verschijnen. Hier kun je aanklikken dat je de foto's niet wil synchroniseren. Wanneer je dit vakje uit vinkt zullen bij de synchronisatie de foto's verwijderd worden.

Heb je geprobeerd je iPad met de USB kabel te verbinden met je pc? of alleen via WIFI synchronisatie?

Heb je de nieuwste versie van iTunes? je kunt via apple.com de nieuwste versie downloaden.

Je kunt in het uiterste geval via de instellingen op je iPad alles wissen (terug naar fabrieksinstellingen) maar dan ben je wel meteen alles kwijt wat er op je iPad staat, foto's, muziek, contacten enz...

Ik hoop dat het je nu wel lukt!