Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ipad is niet vindbaar in my computer en fotoos niet vindbaar in itunes, hoe verwijder ik nu fotoos van mijn ipad?

Op de computer kan ik de de ipad niet vinden en binnen itunes geen mapje fotoos. Op de ipad kan ik de betreffende fotoos niet verwijderen.
Hoe krijg ik ze er nu af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
415

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet niet kijken bij mijn computer maar via iTunes

Als je je iPad met het kabeltje verbind, dan zie je als het goed is je iPad in iTunes verschijnen. Hier kun je aanklikken dat je de foto's niet wil synchroniseren. Wanneer je dit vakje uit vinkt zullen bij de synchronisatie de foto's verwijderd worden.

Heb je geprobeerd je iPad met de USB kabel te verbinden met je pc? of alleen via WIFI synchronisatie?

Heb je de nieuwste versie van iTunes? je kunt via apple.com de nieuwste versie downloaden.

Je kunt in het uiterste geval via de instellingen op je iPad alles wissen (terug naar fabrieksinstellingen) maar dan ben je wel meteen alles kwijt wat er op je iPad staat, foto's, muziek, contacten enz...

Ik hoop dat het je nu wel lukt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding