Wat zijn apps waarmee ik kan zien waar mijn gezin is?

Ik zoek en app voor iOS als voor Android waar ik bervoorbeeld kan zien waar mijn kinderen zijn met vriendelijke groet Mine1975

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

WhatsApp... dan kun je het ze gewoon vragen.
Evt. kan het ook geautomatiseerd via 'lokatie delen', ook in WhatsApp aanwezig
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Ritsuka
4 jaar geleden
Locatie delen is erg handig, gebruik ik altijd als ik iemand ga ophalen met de auto. Weten ze precies wanneer ze naar buiten moeten lopen.
Castle
4 jaar geleden
+ van die whatsapp locatie delen was ik nog niet bekend.