Kun je wij het locken van windows ook andere acties definiëren?

Ik zou graag bij het locken van mijn windows systeem (vlaggetje + L) ook definiëren dat het MSN en Skype op afwezig zet. En mogelijk nog meer acties..

Is dat mogelijk? Is hier bijvoorbeeld software voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb even gezocht op google maar kon geen programma vinden, denk wel dat er iets bestaat als je goed genoeg zoekt.

Ik weet wel dat msn automatisch na 10minuten naar status afwezig gaat ( als je de muis en toetsenbord niet aanraakt/gebruikt ).
Maar of er ook ziets bij skype gebeurd dat weet ik niet omdat ik nooit skype heb gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt, maar ik ben juist vaak binnen 10 minuten wel terug en zoek dit ook nog voor een ander (telefoon) programma, vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min is overigens niet van mij.

Andere antwoorden (1)

ik gebruik voor msn (en andere chatprogramma's) miranda instant messenger en was eigenlijk verbaasd over je vraag omdat miranda dat gewoon ondersteund.
Skype gebruik ik momenteel nauwelijks, maar miranda kan ook mijn skype status zetten.

Het kan dus wel: maar het programma (messenger, skype) moet die functie ondersteunen, het wordt niet vanuit windows gestuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, tenzij je dus actief de status wijzigt bij het locken. En dat wil ik door een derde partij(software) laten doen.