Bestaan er kilometer registratie apps die je met meerdere telefoons kunt synchroniseren?

Ik Ben benieuwd of er apps bestaat waarmee je automatisch kilometer registratie kunt doen. Maar dan vooral of dit dan kan: 5 verschillende personen rijden om de dag in een dezelfde auto, iedereen instaleert de app op hun telefoon en kiest de auto doormiddel van kenteken bijv. En zet dan liefst automatisch de naam erbij van de gene die op dat moment de app en auto gebruikt. Is dit mogelijk? En dat de info dan in excel of pdf eraf gehaald kan worden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

Dag Marco. Jouw vraag is erg specifiek, maar All-Connects kan er ongetwijfeld een antwoord op geven. All-Connects is gespecialiseerd in allerlei track & trace-oplossingen. Neem even contact op of bekijk alvast eens enkele producten: https://www.all-connects.be/nl/oplossingen