Sims 3 PROBLEEM

Ik heb een keer mijn computer overnieuw geordend, heb ik mijn Sims3 icoontje per ongeluk permanent weggegooid! Ik kan mijn sims nu niet meer zomaar opstarten, en Ik kan hem ook niet meer overnieuw installeren, wat mijn idee was. Ik wil hem graag even overnieuw installeren maar hoe kan ik de sims de-installeren als ik het icoontje niet kan vinden. en hoe de-installeer ik hem dan? ik heb in mijn start menu gezocht dus op mijn pc staat ie echt niet meer! het sims 3 startprogramma komt er alleen maar als ik iets van de site download (kleding etc.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
sterredag
13 jaar geleden
mocht onderstaande niet werken, en het is nog niet te lang geleden dat je dit hebt gedaan kun je eerst een systeemherstel uitvoeren naar het moment voor het computer opnieuw ordenen. En dan onderstaande alsnog proberen. systeemherstel: start - bureauascesoires - systeemwerkset - systeemherstel

Het beste antwoord

Ga naar Start->Configuratie scherm->Programma's verwijderen/Software (verwijderen).

Daar kun je het vast nog wel vinden en deïnstalleren.

Maar daarnaast zou je ook nog even kunnen zoeken naar de map zelf. In die map zal het icoontje vast nog wel staan. Als je die dan kopieerd naar je bureaublad dan ben je ook meteen klaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
De Sims 3 map kun je (over het algemeen) vinden door naar "(Mijn )computer" te gaan. Daar klik je op Lokale schijf (C:), dan op Program Files, dan op Electronic Arts en dan op The sims 3. Als je even in die map kijkt kun je hem misschien daar vinden.

Als je hem daar gevonden hebt, klik je er met je rechter muisknop op ga je naar het menu "Kopiëren naar" en daar klik je op Bureaublad(Als snelkoppeling). Dan zal hij weer op het bureaublad staan.