Wanneer ik een skype foto maak, en hem terug wil bekijken en bewerken kan ik hem niet vinden. Weet iemand waar mijn foto's staan? (van skype)

Ik wou een foto van mezelf maken via skype voor facebook. Maar Wanneer ik een foto van me zelf heb gemaakt met de camera die ik heb. Kan ik hem plaatsen als skype foto maar ik kan hem niet terug vinden ergens anders op me computer. Kan iemand me vertellen waar ik deze foto kan vinden zodat ik het kan bewerken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.6K

Het beste antwoord

Zoals je op de afbeelding ziet, kun je zelf een map selecteren waarin je de foto's wilt opslaan. Standaard worden deze foto's opgeslagen in de map C:\Users\JOUWNAAM\AppData\Roaming\Skype\Pictures
Plaatje bij antwoord
Pieter2011