Hoe activeer je een iPhone 5S nadat je hem gereset hebt?

Ik heb mijn iPhone 5S gereset. Moest taal, land en WiFi invoeren. Na dat gedaan te hebben moet ik een paar minuten wachten en geeft hij aan dat hij aan het activeren is. Daarna krijg ik een foutmelding met ‘iPhone activeren is mislukt’ (zie foto) en krijg ik de keuze om het via iTunes te doen. Via de Mac lukt het niet want hij kan geen simkaart vinden, die er wel in zit. Nu weet ik niet wat ik moet doen en hoe ik mijn telefoon kan activeren. Wat wel opvallend is is dat linksboven ipv de naam van de provider ‘Zoeken...’ staat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Wellicht is de SIM kaart die erin zit niet compatibel met je iPhone. Andere reden kan zijn dat je mac zelf geen internet heeft of je niet de meest recente iTunes versie hebt.