Is er een manier om je uitgekozen liedjes bij YouTube op je afspeellijsten te behouden?

Ik heb veel afspeellijsten maar moet ze telkens weer bewerken om de opengevallen plaatsen van liedjes die eraf gehaald zijn weer op te vullen. Kan je op een of andere manier voorkomen dat ze verdwijnen? Het is ook erg irritant dat je later niet weet welke liedjes dat waren. Mijn afspeellijsten zijn openbaar. Als ik ze nu privé zou maken, blijven de liedjes dan wél staan?

12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Nee , privacyinstellingen brengen geen verschil.
Een video is verwijderd daarom verdwijnt dan alle favorieten/afspeellijsten/comments/reacties etc.

Je kan er niet achter komen welke liedje op die lege plek stond.
Tenzij je een print screen oid hebt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voorkomen lukt ook niet, alleen misschien volgende keer beter een video uitzoeken voordat je hem bij je afspeellijst zet.
Zo heb je bijv van de meestal muziek 10video's op youtube, zo kan je kiezen, ik zou voor de oudste gaan omdat die er al een tijdje opstaan dus er is wel een grotere kans dat die blijft staan.

Met zelfgemaakte videos is het anders dan worden ze meestal verwijderd door youtube zelf doordat er copyrightschending wordt gemaakt oid.

Hier kan je ook helaas niks aan doen

Ps: ik ken het probleem en ik irriteer mij hier ook erg aan,
Maar ik heb het dan meestal met de 'leuk' knop geschiedenis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nummers die van YouTube worden gehaald(door up-loader) of verwijderd door YouTube zelf, kan je niet behouden.Ook niet door je afspeellijsten 'prive' te maken.
Ik heb zelf regelmatig dat muziekvideo's en filmpjes uit mijn afspeellijsten verdwijnen.
Bij muziekfilmpjes ga ik dan gwn op zoek naar een vervanging van hetzelfde nummer.
Er verdwijnt dagelijks veel van YouTube, heeft ook te maken met auteursrechten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Ja maar dat is het nou juist. Ik weet niet wat er op die leeg gekomen plekken stond. Er gaan 200 liedjes op een lijst. Van sommige soorten heb ik er al haast 600 (3 lijsten van hetzelfde genre dus). Kaartsysteem of screenshot is niet te doen; zelf downloden ook niet. Ik heb 37 afspeellijsten; verzamel volksmuziek van de Balkan en omstreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je weet niet wat er verdwenen is als het weg is?
Dat is wel lastig dan.
Je zou dan eigenlijk toch een lijst moeten maken waar alles op terug te vinden is,alle titels dus.
zondag
12 jaar geleden
Dat zijn er duizenden dus zoals ik al zei is dat geen optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt erop dat er dan geen oplossing is.
Als je die afspeellijsten zou kunnen uitprinten,dan zou je zo het overzicht kunnen bewaren.