Hoe kan ik pdf's samenvoegen zodat er 4 bestanden worden verdeeld over 1 pagina?

Ik heb een pdf bestand met 100 pagina's.
Dit zijn allemaal verzendlabels, het is echter de bedoeling dat er 4 van die labels op 1 pagina komen.
Is er een mogelijkheid om dit te doen zonder dat ik een voor een de bestanden moet gaan bewerken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je Adobe Reader gebruikt. Ga naar Bestand - Afdrukken. Klik onder "Pagina's vergroten/verkleinen" op "Meerdere" en vul in dat je 2 bij 2 pagina's op een vel wil.
Toegevoegd op 25 juni 2018 11:06: afbeelding
Plaatje bij antwoord
bamibal
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Waarbij je dan aangeeft dat je 4 pagina's op 1 vel wilt. En vervolgens stuur je het niet naar de printer, maar geef je aan dat je het als PDF wilt "afdrukken".