Ik heb een probleem met het openen van mijn "pictures" op mijn pc wie weet de oplossing ?

Telkens wanneer ik nu een afbeelding aanklik wordt deze automatisch in het programma Paint geopend,voorheen was dit niet zo,weet iemand hoe dit veranderd kan worden dat hij in Office Picture Manager automatisch opent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtermuisknop op een foto--> openen met ---> office picture manager ---> vinkje onderin aanvinken --> openen Klaar ( kan geen antwoord meer plaatsen zit over limiet heen dus dan maar zo )

Het beste antwoord

Als je met de rechter muisknop op jou picture klikt en kiest voor 'open met' krijg je een aantal opties waar je je picture mee kan openen, tevens kun je hier aangeven met welk programma je pictures standaard geopend moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

selecteer de foto en klik rechtermuisknop.
in het menu dat verschijnt klik je op "openen met"
hier kun je aangeven met welk programma de foto's geopend moeten worden.

vink onderin aan, 'dit programma altijd gebruiken"
en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer Faststone Image Viewer op je pc en je hebt een gratis en perfecte foto-browser en -bewerker en nooit meer last van jouw probleem! Wordt door talloze fotografen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KLik in verkenner met de rechtermuisknop op de foto, kies voor openen met in het snelmenu. Verwijs naarOffice picture manager en geef onderin het scherm een vinkje dat in het vervolg dat altijd moet gebeuren
Frank