Hoe kopieer ik in Excel een selectievakje in tientallen cellen?

Ik wil in 1x een selectievakje (vinkje aan/uit) op dezelfde wijze heel makkelijk in een groot vele malen in alle cellen te plakken. Wie weet hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
6.9K

Antwoorden (1)

De snelste manier is de checkbox te selecteren en daarna CTRL-D te doen, dat is een copy&paste in één. Anders CTRL-C en dan in een naaste gelegen rij o.i.d. via de 'drag handle'(kruising tussen de cellen) helemaal naar beneden trekken tot het gewenste aantal. Zie bron hoe die drag-handle methode precies werkt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank! Ik heb een Mac en deed veel met de cmd knop. Maar het werkt. Super tevreden!