hoe stel je Windows Verkenner zodanig in, dat ALTIJD het beeld op 'details' is ingesteld?

start je verkenner op, dan opent hij in 'grote pictogrammen'
ik wil dat de standaard instelling: 'details' is.
hoe krijg ik dat voor elkaar?
als ik eenmaal een map op details heb ingesteld, dan onthoud verkenner dat voor die ene map. maar maak ik een nieuwe map, dan is dat wéér in grote pictogrammen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
2.2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Voor windows 10:
Selecteer schijf waar je weergave wil aanpassen (voor alle mappen op die schijf) selecteer gewenste weergave en ga naar Opties.
Selecteer "weergave" tab en klik op "Op mappen toepassen".
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zoals TurfGraver zei. werkt ook voor windows 8(.1) Voor windows 7 en vista is het organiseren -> map- en zoekopties -> weergave -> op mappen toepassen

Antwoorden (1)

Voor Windows XP:
Klik in de menubalk op "Extra", kies "Mapopties".
Kies het tabblad "Weergave".
Hier kun je (te)veel instellen.
Vink "Op alle mappen toepassen" aan.