Hoe kan ik vanaf mijn windows pc direct iGo op mijn sd installeren?

Ik heb een GPS box waar een SD kaart in moet, abonnement voor kaarten heb ik, ik moet alleen iGo software op de sd kaart installeren. Ik heb geen android apparaten en met mijn pc krijg ik deze wel gedownload maar niet geïnstalleerd. Hoe nu verder?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik heb de box gekocht bij Shenzhen Exploter Electronics Co.,Ltd, ook wel bekend als cardvdnavi.com. Het is het model GPS-500, specifiek voor de after market voor een Land Rover Evoque. Alles is ingebouwd en dat werkt goed. In de handleiding staat verder: The path of map for Land rover gps box is built-in the system ,when it’s released. So the user just needs to copy the map data (Igo or Sygic ) to the SD card as showed below one of map path, you can
use the navigation directly;
\StorageCard\NAVI \CYB_NAVI.exe CYB IGO; \Storagecard\mobilenavigator.exe IGO

Ik heb de sd kaart 'storagecard' genoemd, een directory aangemaakt met de naam 'mobilenavigator' en heb daar de kaarten ingezet. Helaas gaat de GPS daarmee niet aan de slag.. ben even lost

Toegevoegd na 1 uur:
Thx voor je uitleg!!. Dit is tenminste geen chinees :) Ik heb nog een probleem dan want ik heb die executables niet, ik heb heel t internet afgestroopt maar kan niks vinden wat zich laat installeren op een sd kaart. Ik ga iig de map NAVI noemen en daarin alles plaatsen, met alles bedoel ik de kaarten want navi software staat niet op het kaartje. Als dat er nog o zou moeten dan ben ik nog verder van huis.. weet jij wellicht waar ik deze exe bestanden kan vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
6.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is het type en merk van die GPS box?

Antwoorden (1)

Het is een beetje onhandig uitgelegd door die Chinezen, maar je moet een mapje aanmaken die NAVI heet, in het voorbeeld van de uitleg wordt gezegd dat je direct van het kaartje die navigatie kan starten door dat \\ UNC pad te gebruiken, het zegt niks over de lokatie van de mappen, ik denk dat je een heel eind komt als je alles in een (nog te maken) mapje NAVI kopieert. Of je hernoemt het mapje mobilenavigator naar NAVI, en check vervolgens of die executables op de plek staan zoals aangegeven, dus mobilenavigator.exe in de root(hoogste top van de directory boom) van het SD kaartje, en die CYB_NAVI.exe in het NAVI mapje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thx voor je uitleg!!. Dit is tenminste geen chinees :) Ik heb nog een probleem dan want ik heb die executables niet, ik heb heel t internet afgestroopt maar kan niks vinden wat zich laat installeren op een sd kaart. Ik ga iig de map NAVI noemen en daarin alles plaatsen, met alles bedoel ik de kaarten want navi software staat niet op het kaartje. Als dat er nog o zou moeten dan ben ik nog verder van huis.. weet jij wellicht waar ik deze exe bestanden kan vinden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Okay, dan heb je die executables alleen nodig als je het vanaf windows o.i.d. wil gebruiken, dus geen probleem tot zo ver, dan rest alleen die map mobilenavigator te hernoemen tot NAVI, of een nieuwe map maken die NAVI heet en daar je kaarten heen kopiëren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thx buurmannetje, Ik vermoed dat ik voor de navigatie in de auto wel die exe bestanden nodig heb, de navi draait daar niet vanaf windows. Ik vermoed dat op de sd kaart de navi software moet zetten, zoiets als iGo, en om iGo op een sd te krijgen lijkt nog al ingewikkeld als je geen android apparaten hebt. Ik hoop dat de leverancier hier nog hulp kan verlenen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het goed is en je hebt die GPS-BOX(niet die Android versie) voor die Evogue dan draait er iets van WindowsCE op, en dan heb je inderdaad die *.exe bestanden nodig. Hulp is karig op die site, er is niet echt een support afdeling, en de download sectie biedt ook geen soelaas.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Precies, de antwoorden die ik daar krijg zijn bijzonder kort en zijn multi interpretabel. Ik heb de leverancier weer gemaild met de vraag waar ik een van die exe bestanden kan krijgen? Als er iemand mij een exe kan sturen ben ik al bijzonder geholpen!