Met welk programma moet ik bestanden met achervoegsel .SWF koppelen? Ik krijg ze niet open

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Daar heb je een Flash-player voor nodig.
Open de file in je favoriete internetbrowser.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En om die flash player te installeren open je in je favoriete internetbrowser eerst de pagina www.adobe.nl en kies je daar ergens voor Flash Player.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een flash filmpje gedownload.
Om dit offline af te spelen kun je gebruik maken van diverse programma's zoals Irfanview. Dit programma is gratis en kan behalve filmpjes ook foto's weergeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u!