Hoe krijg ik mijn startpagina van Google weer op de normaale grootte?

Het beeld is naar rechts geschoven, zodat het vierkantje waar je normaal op klikt om het totale beeldscherm te vullen niet meer bereikbaar is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
8K
TurfGraver
6 jaar geleden
Op bovenste balk klikken, vasthouden en je kunt hem terug slepen.

Antwoorden (2)

Om weer uit te zoomen druk je tegelijk op de toetsen CTRL en het cijfer 0.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Dat is niet uitzoomen, maar terugzetten naar originele grootte.
Uitzoomen is CTRL + '-' toets
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In- of uit zoomen heeft nix met de maat van de pagina te maken. Dat geldt alleen voor wat op de pagina staat..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Herstel : "....de maat van de pagina ..."
Moet zijn : ....de maat- of grootte van het browservenster..
Pak de bovenbalk en sleep de pagina naar links.
Daarna kun je weer op het vierkantje klikken voor normaal scherm.
SimonV