Weet iemand het telefoon nummer van EA games?

Ik speel al lang de sims 3, nu heb ik een tijdje terug de laatste uitbreiding gekocht. Sinds dien deden mijn downloads het niet meer. k heb alles verwijderd. En als ik nu iets nieuws wil downloaden. ( gewoon via de sims 3 site uitwisseling) doet die het niet meer. Ik krijg mijn sims niet te zien terwijl er staat dat ze geinstalleerd zijn. Ik ben op meerdere site geweest en er komt niet echt een oplossing nu wil ik met EA bellen. Weet iemand tel nummer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kijk hier maar eens:
http://eanl.custhelp.com/app/home
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk de handleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik niet meer, anders zou ik dat natuurlijk al gedaan hebben ;)