hoe maak je 2 punten boven de e zonder dat die in drukletters staat?

ik ben een samenvatting aan het maken voor Nederlands en ik kan die e niet typen met die puntjes zonder dat die in hoofdletter staat: Ë

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (4)

Toets SHIFT en dan ". Laat dan SHIFT weer los en toets dan een e.

Zo moet het lukken.

Je kan ook de toetsencombinatie ALT 1-3-7 (via het numerieke toetsenbord) gebruiken.

Toegevoegd na 7 minuten:
Daarbij moet je de ALT-toets ingedrukt houden terwijl je achtereenvolgens op het numerieke toetsenbord de 1, de 3 en de 7 intoetst.
6 jaar geleden
Je moet eerst shift in houden dan op de dubble puntjes duwen dan shift los laten en dan op e duwen. Je kan ook shift lock gebruiken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die typ je met de altcode " Linker Alt+137 "
Dan krijg je dit: ë
Ritsuka
6 jaar geleden
HeerVoldemort
6 jaar geleden
+ deze zou ALTIJD moeten werken. Ongeacht taal of toetsenbord instellingen.
Heb je een Macbook? ë (alt plus u samen indrukken, daarna loslaten en de e intoetsen.)