Hoe maak je een inlogwebsite zoals bijv. De ns in de trein heeft bij een router?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zoals je het nu bedoeld gaat het over een hotspot. Hotspots is Wi-Fi maar om toegang te krijgen heb je een account of nummer nodig. Maar om die te maken heb je heel veel verstand nodig van programeeren van websites. Om je te helpen kun je uit verschillende websites codes in 'log-in makers' vinden. In de link vind je mijn aanrader. Maar om hot-spots te maken heb je speciale routers nodig. Die je kan instellen naar de hotspot log-in website.

Veel succes
P.S Mij aanrader: Pika Website Builder, Gratis te proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus dit is mogenlijk om bij mij thuis ook te doen voor vrienden enz. Zodat zei niet ons wifi wachtwoord zelf weten en verder niets kunnen als bijv. Facebook whatsapp twitter ect.?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar huisgenoten moeten telkens een wachtwoord invoeren als ze het willen gebruiken. Niet handig dus. Maar voor veiligheid zijn hotspots zeker handig.