Kan iemand mij vertellen hoe ik de titels, die ik in de afspeellijst van Windows media player heb opgeslagen, kan uit printen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.6K

Het beste antwoord

ik denk copypasta niet mogelijk is...dus screenshotje,opblazen zodat je het kan lezen en printen maarrr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daarvoor kan je het programma WMPplaylist of Listmaker gebruiken.

Een andere optie is een schermafdruk van de afspeellijst te maken met PRINT SCREEN of met een programma als Snag-it dat een deel van je scherm kunt knippen en plakken (en ook gebieden waarvoor je moet scrollen).

Toegevoegd na 5 minuten:
In Windows MEdia player versie 10 zit een "media info exporter". Selecteer de bestanden in de afspeellijst. Druk op de rechtermuisknop en kies "verzender naar --> media info exporter". Bij properties (in media info exporter) kun kiezen naar welk programma de teksten geexporteerd moeten worden. Deze optie ontbreekt bij mij in versie 11.

Toegevoegd na 14 minuten:
(ik bedoel versie 12 ontbreekt de mogelijkheid tot direct afdrukken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op de Print Screen knop (PrtSc).
Ga naar Word.
Druk op Ctrl+V.

En je hebt je lijstje. Druk dan op de print knop in Word en je hebt het uitgeprint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een afspeellijst met alle nummers in je bibliotheek, als je nog geen afspeellijst hebt. Anders gebruik je de afspeellijst die je wilt afdrukken.

Sla deze afspeellijst op als .m3u bestand.

Open het m3u bestand met kladblok en druk het af.

Toegevoegd na 59 seconden:
(bij de naam van de afspeellijst - dit werkt als een menu - kun je kiezen voor opslaan als)
rose