Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een behoorlijk alternatief voor het Email programma Outlook?

Ik wordt helemaal kriebelig van Windows live mail. Op een of andere manier kan ik niet rechtstreeks mailen als ik een maillink aanklik in b.v. een site. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 2 uur:
Het gaat dan niet om E-mail programma's als hotmail en Gmail want die mails blijven op een hack gevoelige server staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor je vraag. Ik kan er ook nog steeds niet aan wennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Live Mail is geen Outlook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat een e-mail link niet werkt ligt aan instellingen, niet aan Windows Live Mail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik de agenda van gmail ! Gebruiksaanwijzing:
http://www.google.com/intl/nl/googlecalendar/tour.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mozilla Thunderbird.

Heeft een eigen spamfilter en is gebruiksvriendelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk gratis, open source...
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik gebruik incredimail.
Leuk, vrolijk en meest belangrijk ook een groot deel gratis.
Alleen voor het hele uitgebreide pakket betaal je maar dat is helemaal niet nodig.
Ook in het nederlands te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze gebruik ik idd ook ja en ik ben er zeer tevreden over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet, ik moest steeds de reclamerommel hiervan op de pC van mijn schoonvader verwijderen. Natuurlijk klikte hij hier zelf allemaal op, maar met Outlook gaat het stukken beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, ik heb geen reclame rommel van increcimail dus ik heb geen idee watje bedoeld eerlijk gezegd.
Maar ja ik klik ook niet overal op, dus dat is dus het probleem zeg je zelf al ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, incredimail is zeker vrolijk. De gratis versie bevat wel reclame en het zit eigenlijk bovenop outlook express. Het lastige was om mail over te zetten naar Outlook. Maar dat was niet de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was moeilijk, tegenwoordig kan je dat gewoon allemaal imorteren, ze gaan ook met de tijd mee. Volgens mijn man heeft oulook helemaal niets met incredimail te maken en zit het er zeker niet bovenop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, thanks.
De beste is Opera, daarna Mozilla Firefox. Alles gratis te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal geen Outlook.
Werken met Gmail is een verademing met veel prettige opties en uitbreidingen.
Gebruik Outlook Hotmail al jaren niet meer en dat bevalt goed.
Tevens is je e-mail overal bereikbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is idd een voordeel
"Op een of andere manier kan ik niet rechtstreeks mailen als ik een maillink aanklik in b.v. een site."

Dit heeft meer met de instellingen op je eigen computer te maken dan dat het aan Windows Live Mail ligt....

Je kunt namelijk zelf bepalen wat je favoriete e-mailprogramma is en daarmee zal Windows die linkjes openen.

Dat gezegd te hebben, dit zijn Outlook alternatieven:
Thunderbird
Postbox
Inbox2
Opera
Gmail

Ik zou zelf Gmail het meeste aanraden omdat je dan gemakkelijk overal en altijd bij je mail kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Outlook kent veel beveiligingsproblemen. Wil je graag virussen, gebruik Outlook. Wil je dat niet, gebruik Gmail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Outlook is m.i. toch een van de betere programma`s. Wat ik vn jou lees is een kwestie van instellingen.
Mogelijk dat je een ander account kunt aanmaken met meteen de goei services.'
Dan gaat het niet via je hotmail account maar via het acctount van je provider.Daarvoor heb je dan het wachtwoord en degebruikersnaam nosig die je van je provider hebt gekregen bij het aangaan van je pakket, vaak te vinden in wde welkomsbiref.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Outlook express - geen onderdeel van office, maar een gratis bijprodukt van Internet Explorer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thunderbird is een eenvoudige simpele oplossing zonder logge en zware software als outlook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding