Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zit een videokaart of een grafische kaart in een computerscherm?

zit er een videokaart of een grafische kaart in een computerscherm? want ik heb blender 2.63 (3d tekenprogramma) en als ik cycles doe in tekenprogramma en ik speel het af geeft mijn computer error:the NVIDIA openGL driver lost connection with the display driver and is unable to continue. the application must close, maar ik gebruik mijn tv als pc scherm dus daarom wil ik weten of het aan een videokaart of grafische kaart ligt dan moet ik mischien pc scherm kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

deze melding betekend inderdaar dat je je OpenGL moet updaten, dat moet zo:

ga naar deze site: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx op die pagina moet je de gegevens invoeren van je videokaart, als je deze niet weet gebruik option 2 zodat deze automatisch worden gevonden. als het goed is word verder uitgelegd hoe je deze moet instaleren denk zelf dat het gewoon paar keer op "Ok" drukken is en op "accepteren.
daarna zou hij het gewoon moeten doen met blender
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, die zit in je computer. Waarschijnlijk werkt het als je je drivers update.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het updaten van je drivers niet helpt kan je ook nog kijken of je in Blender de openGL modus uit kunt schakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb ook van anderen gehoord om het te updaten,maar weet persoonlijk niet hoe dit moet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding