hoe kan ik details toevoegen aan een bestand?

Ik wil aan PDF, JPG en word bestanden extra details toevoegen en/of wijzigen. Zodat ik op deze details eenvoudig kan sorteren.

Is het ook mogelijk om detail titels toe te voegen?

Alvast bedankt,
Mike Groenewegen

Toegevoegd na 14 uur:
In veel gevallen kan ik geen extra details toevoegen doordat de bestanden beveiligd zijn. Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Voor PDF bestanden kun je bv BeCy PDF Meta Edit gebruiken- zie bron
Voor Word documenten doe je dat in het programma Word
Voor JPG gebruik je een EXIF editor, maar kan ook via Eigenschappen gedaan worden,
tenzij het beschermd is..
Klik op de betreffende naam en een leeg vakje opent- Voeg de gegevens daar in.
Voor muziek zoals mp3 .een MP3 tag editor - meerdere vrije programmas.

Toegevoegd na 7 minuten:
Klik op de betreffende naam - de selectie wordt "blauw" schuif je muis naar de rechterkant van het "balkje" en een leeg vakje wordt zichtbaar
etc