Hoe kan ik mijn Nokia C6 agenda synchroniseren met computer?

Weet iemand een (computer) programma waarmee ik de agenda van mijn nokia C6 kan synchroniseren met dat computer programma?
Ps. Liefst freeware ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Met behulp van Ovi Suite kunt u uw
agenda synchroniseren met een
compatibele pc. Stel de gewenste
synchronisatieoptie in wanneer u een
agendavermelding maakt.

Succes!

Pagina:105 handleiding Nokia C6-00

Toegevoegd na 58 seconden:
(OVi Suite wordt meegeleverd met uw toestel. Anders kunt u het programma gratis downloaden van de website (www.nokia.com)