waar vind ik een software update voor een ec330?

Op het werk hebben we een EC330 (dat is het enigste wat ik van het apparaat weet, merk of serienummers staan er niet op), en daarmee kun je bankbiljetten op echtheid controleren. het probleem is alleen dat de recent uitgekomen briefjes van 50 als vals worden aangegeven omdat het apparaat ze niet herkent (briefjes van 5 en 10 is geen probleem, werken allebei wel). waar kan ik hiervan de software vinden om ze te updaten. ik weet trouwens niet 100% zeker of dit apparaat een EC330 heet, maar naar lang zoeken op het internet kwam ik de hele tijd bij hetzelfde apparaat uit

Picture for question
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om een software update te vinden voor een ec330, kun je het beste de website van de fabrikant bezoeken. Daar vind je meestal de meest recente updates voor je product.
Bronnen:
een maand geleden